Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Maseczki do twarzy-rodzaje.
Idąc za modą i wymaganiami kobiet jeśli chodzi o kosmetykę producenci prześcigają się w produkcji kosmetyków. Bardzo popularne stały się maseczki do twarzy, różnego rodzaju.

 

Maseczki
Herbata ziołowa
Herbata zielona polecana jest bardzo często jako element diety. Zarówno tej mięsnej, jak i rybnej. Dlaczego? Dlatego, że zielona herbata ma wybitne właściwości oczyszczające i może poprawić dość znacznie
Szybkie życie w stolicy nie zawsze wychodzi na dobre
Tempo życia w dzisiejszych czasach sięga prędkości światła. Warszawa jest chyba mistrzem Polski w przyspieszaniu tempa życia mieszkańców. Gonią nas terminy, zobowiązania,
Kremy i maseczki odmładzające.
W dzisiejszych czasach wygląd stał się bardzo ważnym elementem życia zwłaszcza dla kobiet ale większość mężczyzn też zmieniła nastawienie do dbania o siebie i swój wygląd.

 

Coraz
Jak pozbyć się znamion na skórze? Usuwanie pieprzyków, wycinanie laserem brodawek podeszwowych mazowieckie
Przebarwienia, znamiona, pieprzyki - wszystko to jest problemem natury estetycznej. Z takimi dolegliwościami skórnymi
Rozwój medycyny estetycznej w mniejszych miastach
Warszawa, jako stolica, jest miastem najlepiej rozwiniętym, z najlepszą dostępnością różnego rodzaju usług i towarów. Mniejsze miasta, gonią stolicę i z roku na rok zapewniają
Żylaki - jak się ich pozbyć? Usuwanie żylaków parą wodną - Skleroterapia Warszawa
Żylaki to bardzo dokuczliwa dolegliwość. Zazwyczaj pojawiają się nagle i utrudniają codzienne funkcjonowanie. Co do przyczyn powstawania

Posted by on Lis 2, 2018 in Zdrowie |

Wzmocnij Odporność

Wzmocnij Odporność

Metody wzmacniania organizmu przed, w trakcie, po infekcji. Kiedy spada odporność ?

Bohaterem drugiego planu w walce z infekcjami jest niedoceniany pod tym względem przewód pokarmowy. Jest największym organem immunologicznym naszego organizmu. Przewód pokarmowy jest magazynem największej ilości komórek aktywnych immunologicznie. Wynika to z faktu, iż przewód pokarmowy jest szczególnie narażony na czynniki pokarmowe oraz mikrobiologiczne.
Oprócz pełnienia roli tarczy przed szkodliwymi zarazkami, jest to przede wszystkim podstawowa droga, którą dostarczamy substancje pokarmowe, wzmacniające nasz organizm oraz związki mobilizujące nasz układ odpornościowy.

 
Główną regułą w kwestii podnoszenia naturalnej odporności, która powinna być już przestrzegana od najmłodszych lat, są regularne posiłki. Według zasad optymalnego odżywiania, powinno się spożywać kilka niezbyt obfitych posiłków, a każdy z nich powinien być spożywany z dodatkiem świeżych warzyw lub owoców. Nieregularne, ale za to zbyt obfite posiłki maja negatywny wpływ na działanie układu odpornościowego. Dodatkowo należy wiedzieć, iż posiłki powinny być różnorodne, aby dostarczały wszystkich potrzebnych składników odżywczych, witamin oraz mikroelementów.

 
Składnikiem diety, który może znacząco wspomóc nasz układ odpornościowy to niewątpliwie czosnek. Zawiera takie witaminy jak: C, PP, B1, B2, B3, prowitaminę A, a także sole mineralne następujących pierwiastków: wapń, potas, magnez oraz mikroelementy: żelazo, miedź, nikiel, kobalt, german, chrom, selen. Spożywanie potraw zawierających czosnek może pomóc zapobiegać chorobom wirusowym, grzybiczym oraz bakteryjnym.
Kolejnym składnik, który powinien być uwzględniony w naszej codziennej diecie to kwasy tłuszczowe omega-3, które zawarte są przede wszystkim w tłustych rybach. Wraz z olejem lnianym mobilizują nasz organizm do produkcji leukocytów, wspomagając działanie układu odpornościowego.
Dbając o naszą odporność, powinniśmy z diecie ograniczyć spożywanie przede wszystkim: margaryny oraz tłuszczy zwierzęcych, produktów mocno przetworzonych, białego pieczywa oraz alkoholu i kofeiny.
źródła: